marți, 13 iulie 2010

Noapte buna!


Saruta-mi pleoapele de noapte buna,
Inchide-mi geana usor,
Sa te visez in fiecare seara,
Sa dansam pe aripile vantului...

Paseste pe petalele inimii mele,
Zburda pe urechile mele,
Saruta-mi norocul
Facandu-l sa se implineasca...

Buzele sa-ti fie casa,
Sa alergi pe brat cantand,
Iar in minte cand imi vei intra,
Spune-mi ca ma iubesti...

Cand tu ma vei visa
Eu voi face la fel.
Iti voi spune ca ma pierd in ochii tai
Si ca ma ratacesc in parfumul tau.

Dimineata cand ma voi trezi,
Cand iti voi vedea chipul,
Am sa stiu ca a fost doar un vis ,
Dar am sa ma bucur de el din toata inima.

Am sa astept o zi intreaga ,
Doar ca sa vina din nou noaptea,
Sa te visez din nou,
Sa te iubesc din nou...

Un comentariu:

Lorelei spunea...

Hei, Layla!
Mai da si tu cateun semn de viata!:*

Lorelei.